wtorek, 17 lutego 2009

Polowanie na Allegro

Mania kupowania na Allegro to przekleństwo i błogosławieństwo. Można upolować prawdziwe skarby, rupiecie niestety również. Zachorowałam na fotel eklektyczny ale na razie nie udało mi się takowego zdobyć. W zamian kupiłam sobie 2 urocze foteliki w stylu klasycznym, taki trochę Ludwik XVI. W nowej szacie mogą wyglądać zachwycająco.Ciekawe tylko czy uda mi się przeprowadzić samodzielnie ich renowację? A może porywam się z motyką na słońce. Rezultaty mam nadzieję opublikować....
Z ostatnich łupów:
...a to mam zamiar osiągnąć - inspiracje:
Zdjęcie poniżej z oferty tkanin firmy Ridex. Ustaliłam, że to tkaniny z kolekcji "Fantasia" firmy Parkertex.

W tej aranżacji zasłony uszyto z tkaniny Orisino Stripe (405 zł/mb), krzesła obite tkaninami Fantasia (405zł/mb) i Marquerite (350zł/mb). Cenowo nieosiągalne...popatrzeć można :-)Tu doskonale widać, co taki fotel ma "w środku": Jak zabiorę się do "renowacji" to wątek się rozwinie.

2 komentarze:

Blog Widget by LinkWithin
//google analytics